fredag 8. oktober 2010

HØSTFERIE

Da er høstferien snart over, og det eneste jeg har gjort hittil, er å være hjemme og hos Line og slækka hver dag.
Hvis jeg hadde hatt penger, hadde jeg helt klart vært et annet sted nå!
nå er det 1 mnd og 2 dager siden jeg reiste til Poros, og det var helt klart den beste ferien jeg har hatt! Så håper den blir like bra når jeg skal tilbake neste år..
Har jo vært og reist en del, og Poros er den første plassen jeg har dratt tilbake til..
Helt siden jeg kom hjem, så har jeg sett på bilder hver dag av Poros. Og når jeg tenker tilbake nå er det som om jeg bare har drømt. Har gått så fort, og alt var så fint.
Ble kjempe deprimert når jeg kom tilbake til sturselige Norge/Dokka.
nå sier jeg natta. Kommer sikkert ikke til å blogge på år og dager.

jeg er ikke akkurat den som liker treige og kjedelige sanger, men denne her liker jeg kjempe masse!