fredag 6. august 2010

Zzzzz...

Da har jeg forandret litt på bloggen min. Vet ikke helt om jeg er helt fornøyd, men.. begynte å bli litt lei den samme gamle headeren jeg har hatt siden jeg fikk bloggen..
Klokken nærmer seg 08.00 og jeg har nesten akkurat kommet hjem fra Line. Strømmen gikk og vi ble redde, så vi fant ut at jeg skulle komme til Line til det var over :) Syns det er ganske koselig at strømmen går egentlig siden da tenner vi lys, tv'n og pc'n blir slått av og folk blir mer sosiale! men skummelt når man er alene, i en kjeller..

Har egentlig ordnet døgnrytma mi, men den ble visst litt fucka i dag.
Sov hos Gina og Guro her om dagen, og da sovnet jeg rundt 3 på natta, som var digg! også sto jeg opp 1 :)
Nå skal jeg sette vekkeklokka på 13.00, det vil si at jeg får sovet 5 timer som er mer enn bra nok for meg. Natta <3




-janne