fredag 15. oktober 2010

TORSDAGSKVELD FRA JANNE

Idag har jeg egentlig hatt fri fra skolen, men så flink som jeg er så dro jeg på skolen fordet! Klarer ikke å jobbe like godt hjemme som det jeg gjør på skolen.. Så idag ble jeg ferdig med oppgavene jeg har fått som jeg har 3 uker på meg å gjøre! Digg.
Senere dro jeg og Erland for å leie film og kjøpe masse godt. Leide en triller som var drit bra, men veldig trist. Så dro jeg ut for å ta en røyk med Line, Såååå dro jeg hjem for å se på mr.bean's ferie!! Jeg som er så overtrøtt, lo HELE tiden under filmen. Elsker Bean!
Også i går vant jeg en tur til Danmark med danskebåten for 2! Er sånn side der alle vinner uansett.. så derfor har jeg tenkt til å be Sandra og Joakim delta så dem kan være med, også må jeg finne en som er over 20 år.. Blir braaa :D
I morgen blir det kino, fritt vilt 3! Skal dit med Sandra, som jeg gleder meg skikkelig til. Tar tidlig buss sånn at vi får tid til å shoppe litt og spise middag. Blir koselig^^
Nå skal jeg legge meg, selv om jeg har fri i morgen. Men er drit trøtt..
natta :)


BBBBBEAN