søndag 24. oktober 2010

KONSERT - BJØRN ROSENTRØM!!

På fredag var det konsert på Mama Mia. Bjørn Rosentrøm! var egentlig ikke meningen at jeg skulle dra, men.. Siden Sandra og Joakim klarte å overtale meg, så ble jeg med etterhvert og det er jeg jammen meg glad for. Jeg og Sandra hadde det så jævlig morsomt! Var 2 svenske gutter som var etter oss hele tiden, og vi ble så jævlig irriterte til slutt. Så jeg dytta til han ene, og kasta lua hans utover dansegulvet. Senere kom han andre og tok å knuste en flaske på hodet til Sandra. Ingen av oss husker det, men har blitt fortalt. Siden vi fikk en del gratis drinker den kvelden! Men jeg fikk nok i meg litt mer enn det jeg skulle ha. Når vi skulle dra hadde jeg og Sandra en øl hver i hånda. I flaske da. Men neida, vi fikk ikke ha med de ut. Så vi måtte legge de igjen inne å gå siden de skulle stenge. Men NEI, jeg skulle drikke opp ølen min ellers ble det bortkasta penger. Så jeg satt meg ned rett ved inngangen og drakk saaaakte bare for å irritere vaktene. Når jeg var ferdig med ølen min begynte jeg og ene vakta å krangle skikkelig. Husker ikke hvorfor, men hadde visst skjelt ut alle jeg så rundt meg. Men er glad for at jeg kjente vaktene fra før, sånn at jeg har fått sagt unnskyld! haha. Men før den tid, hadde jeg og Sandra det drit bra. Dansegulvet var helt fullt, så når vi dansa, så sølte hun ut all ølen sin utover meg, til og med i håret.. mmmhm.

Når denne sangen kom, tok jeg og Sandra helt av!! Dansa på scena til og med, wuhu.



Tror dette har vært den beste dagen min på drit lenge. ÅÅååh.. trist å tenke på at jeg ikke får det sånn på lenge igjen. Bare fordi jeg bor på Dokka.. kjipt. Dokka er den verste plassen å bo på. Har mange gode venner her, men ellers er bare stedet helt dødt og alle snakker dritt om hverandre. Koselig.....
Tenkte etter jeg er ferdig på skolen, at jeg skal flytte langt unna Dokka. åh, blir godt :)
I morgen har vi prøve i samfunnsfag, og jeg har tenkt til å være litt flink, å begynne å pugge litt tidlig. Så starter nuh! Ha en fin kjedelig søndag folks.

-Janne