tirsdag 9. november 2010

EI FORNØYD JANNE

Herregud, denne helgen her ble super bra! På lørdag dro jeg på Bergegarda med Sandra, Joakim, Tanja og Jens. Det var drit stor kø, siden det var rundt 500 som skulle inn. Så vi møtte opp tidlig for å komme inn før. Vi kom inn rundt 8 tiden, og vi var inne i ca 2 timer, og så skulle vi ut å røyke. Og da køen fortsatt drit lang. Herregud, glad det ikke var meg som måtte stå der i evigheter å fryse. Festen var vellykket, helt til det ble bråk mellom en dust og en vakt. Så festen sluttet ved 1 tida, når den egentlig skulle slutte 4. Så vi sleit så jævlig med skyss hjem. Så vi måtte ringe purken, siden vi frøys så fælt. Men neida, de gadd ikke å hente. Men til slutt fikk vi skyss, så jeg måtte sitte på fanget til en dud i forsetet. Må si det var godt å ha bøyd nakke i over 1 time!.. meeen. Ble hvertfall kjent med mange nye folk og hadde det drit gøy absolutt hele tiden.
Søndagen var helt grei. holdt meg til sofaen hele dagen og spilte mario party med Thomas og Julie. I går var jeg på Gjøvik i 4 timer og gjorde for det meste ingenting. Hang med Thomas og Julie på jobben hans. Også hentet vi Morten på toget, for han skal være hos oss til torsdag:)
Og i daaaaag sitter jeg nå på skolen. De andre har gym, men jeg er så glemsk så glemte gymtøy.
Men, må bare si at jeg har det jævlig bra for tiden!:) iiih.

Nå hører jeg på en drit bra sang, og smiler. heheeee
og selvfølgelig er det Enrique Iglesias <3