onsdag 27. oktober 2010

Idag har jeg fri, og har fri resten av uka også! Det er digg det. Men, litt kjedelig også. Alle er på skolen og har praksis, mens jeg er hjemme og har ingen å snakke med.
Nå nærmer det seg halloween! gleder meg som en liten unge. Halloween er ikke før på søndag, men feirer den både på fredag og på lørdag. På fredag skal jeg og Line på parken, og se på mr. x! Jeg syns han er kjempe morsom, men andre syns han er så ekkel at dem begynner å grine nesten. Det er sånn atte han er i en kiste. Så går han opp av kista, spyr opp pølser og slik ekkel drit. Også løper han etter folk. Dette er egentlig får litt mindre, men dette er det siste året jeg og Line får vært der. Så MÅ bare være der.
På lørdag skal jeg på halloweenfest hos Juliane. Og da skal jeg være skikkelig metal freak! Alle veit at jeg HATER metal, så tror folk kommer til å få seg et sjokk :p men blir bra. Blir godt å komme litt unna Dokka også!:)
Nå skal jeg vaske litt klær, også rydde inn noen hagemøbler. For det har snødd i natt så er helt hvitt ute:( litt i det tidligste laget syns jeg da men..