lørdag 13. november 2010

Vellykket fredag

Da var den fredagen over, og må si det ble en vellykket kveld! Vi møttes først på CC, så tok vi taxi til bowlingen. Jeg og Alex var på lag, og Sandra og Joakim var på lag. Vi tapte, men jeg kom på 3 plass. Var kjempe morsomt! Så dro vi på peppes, satt der en god stund. Bestilte drit god pizza og en mugge med øl!:) Når klokken ble litt mye, kjente jeg at jeg nesten ikke klarte å smile eller le mer, siden jeg hadde gjort det nesten hele tiden. Hadde det drit morsomt!!! ååh. Hadde det så koselig, at jeg glemte bussen min, så Erland måtte komme å hente meg stakkar
Nå er det lørdag, og jeg sitter med Erland med en pils, og spiller Mario kart. Snart skal vi sepå film og spise snop. Så drar jeg videre til Petter og Guro!:)
en kjempe fin lørdag!














-Janne