fredag 19. november 2010

:D!

Da er det bare å vente til 11 desember! Da skal jobben til Joakim og Alex ha julebord, og Sandra skal være daten til Joakim, og jeg skal være Alex sin! iih, gleder meg. Så da skal jeg og Sandra ordne oss på salongen dems, siden der er et MASSE sminke og hårstæsj. Dem skal lage til en bar i salongen dems, så vi skal være der først. Så drar vi videre til Thons hotell og spiser julemiddag der :) Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg, siden det er på Gjøvik og får neppe skyss hjem.. Menmen. Det tar jeg på sparket!
Nå sitter jeg på rommet mitt med masse tente lys, og hører på robbie williams på full styrke. Deeet er kos! I morgen er det lørdag, og jeg skal til Gjøvik med Sandra også skal vi på frisørsalongen til Joakim og Alex og klippe og stripe hår!:) wuhu! Såå drar vi videre til kinoen å ser på harry potter!
Nå er det snart tid for hotel cæsar, så ha en fin lørdag alle sammen <3

-Janne