onsdag 1. desember 2010

1. Desember

Da har jeg tatt julevasken på rommet mitt, og må si jeg ble veldig fornøyd! Rommet mitt har ikke vært så rent siden jeg flytten inn! Ryddet under senga mi, og har aldri sett så mye støv og drit i hele mitt liv tror jeg. Så nå er det veldig godt å sitte på rommet mitt! Tatt fram julepynten, og har så vidt kommet i julestemning. Idag er det 1 desember, og julekalendere har begynt på tv'n. Syns det er teit at jul på månetoppen blir sendt i år.. kjedelig.. Men fikk sett på unge fleksnes, som jeg syns var bra! hoho.
Det som er så digg nå, er at nesten alle heldagsprøvene er overstått! Det eneste som gjenstår er samfunnsfag.. Og de 2 neste ukene skal jeg ut i praksis! Skal jobbe med 1. klassinger og på sfo! det blir godt :) I morgen er det juleverstet, som jeg aldri blir for gammel til ^^ kosli.
(11 dager igjen til julebord, hihi)

-Janne