fredag 21. januar 2011

Miss old days <'3

Når jeg ser på gamle bilder, fra flere år tilbake blir jeg skikkelig trist! fælt å tenke på at alt det er over og at det ikke kommer tilbake. Men er glad for at jeg har de minnene jeg har, men utrolig masse jeg ville forandret på. Den dagen i dag er ikke den samme som den var før for å si det sånn. Før hadde jeg kjempe mange venner. Nå har jeg nesten ingen. Men, det er jeg glad for, fordi nå har jeg bare venner jeg er ordentlig glad i. Jeg har forandret meg stort de siste årene. De fleste ser på det som negativt. Jeg ser på det som positivt! Jeg er meg selv og driter i hva andre sier om meg. Jeg kler meg som jeg vil, og gjør som jeg vil:) Før så var jeg mye mer opptatt av oppmerksomhet og hva andre syns om meg.
Jeg håper hvertfall at året 2011 vil bli et like fint år som alle andre. 2010 var egentlig et dritt år, men siden jeg var 3 uker i herlige Poros, så blir det telt som et perfekt år!^^





-Janne