tirsdag 18. januar 2011

Oppsummering

For å si det sånn, så hadde jeg en helt forjævlig lørdag. Planen var Oslo og møte Joakim og Alex der siden dem var på kurs der. Og ja, vi satt oss på toget til Oslo. Og en halvtime før vi var fremme så ringte Joakim og sa at dem var på vei HJEM IGJEN. Er det mulig. Planen var jo at vi 4 skulle henge sammen der. men neiida. Så vi tok toget helt tilbake igjen. Så det ble en laaaaaaang togtur. For ingenting. haff. Er det mulig. Er jo så jævlig vanskelig å gi beskjed liksom!....
Men ellers hadde jeg en toppers helg. Fredagen var jeg hos Alex og sov over til lørdag. På søndag var jeg med Alex og kompisen hans og spiste kebab. Eller dem spiste, siden jeg var for kvalm etter fylla dagen før.
I går ble jeg og Julie med Thomas til Gjøvik. Han dro på jobb, så dro jeg og hu på BINGO. heh, kult. Vant ikke en dritt men.. Better luck next time. Såå dro vi på CC og møtte Alex. Hadde jo døgna dagen før så var jævlig godt å komme hjem til senga si. tror jeg sovnet klokken 10 eller noe sånt.

Men nuh skal jeg gjøre skoleoppgaver. Har sånn hjemmedag i morgen, så har fått med oppgaver som vi skal gjøre hjemme. Og da gjør jeg de heller i dag sånn at jeg kan slække i morgen og sove lenge!

-Janne