onsdag 20. april 2011

påskeferie!

Nå er det ferieeee! wuhu. På lørdag tok jeg og Mari toget til Oslo, og så videre til SENSATION!! Det var så utrolig fett at jeg har ikke ord. Men, selvfølgelig så var det noen som ødela for meg, så dro litt tidlig derifra, og tok heller bussen til Oslo igjen. Dro på burgerking, og der møtte jeg ei venninne fra innflytningsfesten til Juliane og Marthe. Så ble med hun hjem og hadde nash der. beina og føtta mine verka så jævlig, at jeg klarte ikke å gå til slutt. Dagen etter tok jeg 11 toget til Gjøvik igjen, til min kjære Alex. Var drit godt å se han igjen, og komme hjem til den gode senga hans var det beste! Lå der i en hel dag, uten å røre på meg fordi jeg var så ødelagt.
Jeg kom hjem i dag, og det føles som jeg har vært borte i evigheter! Men har bare vært borte i 4 dager..
så i dag dro jeg og Julie å trente igjen, og etter det dro vi på butikken og kjøpte inn masse frukt, og lagde fruktsalat. namnam, må si vi er sunne!:)
Har akkurat snakket med Alex i telefonen, og vi gleder oss til at han kommer til meg for andre gang!:D Ferien hans begynner i morgen som blir sykt digg. Å slække med han er det beste jeg vet!
Nå skal jeg legge meg å se ferdig kongen av queens.
Ha en fin påske alle sammen <3