fredag 29. april 2011

RUSSEDÅP

Etter skolen i dag er det russedåp! Har ventet på denne dagen så jævlig lenge, så blir moro. Det er først i dag alt kommer i gang, og vil begynner for fullt med russeknuter og festing.
Etter dåpen idag stikker jeg rett til Gina og Guro og skifter, så stikker jeg videre til Line og griller med go'folka. Det skal nok bli koselig! Men selvfølgelig har jeg ikke russebukse, siden jeg fikk feil. Så midlertidig låner jeg Juliane sin. Bedre enn ingenting..
På lørdag er det jo natt til 1.mai så da blir det nok litt feiring da også! Har to valg muligheter det står mellom, som er drit vanskelig. Enten blir det Dokka med Julie og co. Eller så blir det Gjøvik med Marianne og Tom Terje + tivoli. + at jeg kan sove hos Alex. hmm..
Til uka blir det russens dag på tusenfryd! og senere blir det kino med Alex<3