søndag 21. august 2011

weee, Janne er glad nok en gang hehehehehe

Da er denne helgen over også! Igår sov jeg hos Sandra, og planen var å legge seg tidlig, komme seg på bussen til Gjøvik dagen etter.. men neida, satt ute i flere timer! Syns det er koselig å sitte ute med pledd, tente lys og røyk:) Så, la oss veldig sent, så klarte ikke å stå opp til den tiden jeg skulle. Så rakk ikke bussen. Og jeg sleit veldig med å få skyss, men så dukket en engel opp og ville kjøre meg^^ Hadde det drit bra. Og heldigvis fikk jeg skyss hjem også! hadde flaksen med meg i dag gitt..
Imorgen, som er den kjedeligste dagen everrrr, skal jeg ha huset hos meg selv. Da skal jeg kose meg enormt har jeg bestemt meg for! ha en sånn 'Janne dag'. Det fortjener jeg nå..
Nå sitter jeg på rommet mitt, med dyna tulla rundt meg, tente lys, pils, røyk og ROBBIE WILLIAMS på full guffe! Ahh, kan ikke bli bedre!!!!