torsdag 18. august 2011

Jeg lever enda!

HEIHEI! herregud, hadde helt glemt denne bloggen jeg..
Kan vel komme med en liten oppdatering, selv om det ikke er så mye spennende å si!
men, skolen er slutt hvertfall. så her sitter jeg.. uten jobb, uten skole, uten en dritt x) haha slask.
Selv om det er slutt mellom meg og Alex, har jeg vært på Gjøvik i det siste! neimen om jeg går tilbake til Dokka! Forrige helg dra jeg, Marius, Marianne, Tom Terje og Lars til fastland og drakk der. Planen var å dra på byen etterpå, men så satt vi der så lenge så vi rakk det omtrent ikke.. Var så koselig^^ Møtte Simen, så vi ble med han hjem og drakk videre der. Det var skikkelig koselig^^
Denne lørdagen som var nå, var heeelt jævlig! Dro på fastland da også, men da var vi driiit mange. Var helt stappfullt der. Så når vi hadde dratt derifra, oppdaga jeg og Sandra at sminkepungene våres var borte, mobilen min, solbrilla mine og veska mi! Og mobilen hennes var ødelagt fordi hun hadde mista den oppi glasset sitt-.- Så vi fikk ikke tak i et sted å sove, så takket være meg som tok med meg teppe!!! reddet oss fra å fryse ihjel den natta..
Lurer veldig på hva jeg skal nå til helgen. I morgen er jeg alene hjemme, så da får jeg kanskje besøk!^^
På lørdag stikker jeg vel sikkert til Gjøvik.. Men begynner faktisk å bli lei det stedet. Og gidder hvertfall ikke saft lenger. Så får sjååå. Hvis det blir fint vær blir det sikkert fastland igjen:)
Har fått helt hekta på christina aguilera, så har lasta ned alle albumma hennes. Så nå ligger jeg på sofaen, og hører på hu! chill. Har ikke sovet i natt da, så rart jeg fortsatt er våken..