mandag 9. november 2009

B-menneske!

Jeg får ikke sove.. Så tenkte jeg litt på hva jeg skulle ha på meg på Dæhli. Så jeg prøvde masse klær og kom ikke fram til noe brukbart-.- Så jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha på meg. Jeg har så lyst til og ha på meg ordentlig festklær da, siden jeg alltid har gått med vanlig klær ellers. Og jeg er så lei av alt jeg har. hmm.. vi får se. kanskje jeg får låne klær av Julie eller noe slikt ;) Også har jeg SÅ lyst på sjokolade, så jeg har lagd meg rundtstykker med nugatti. Jeg vedder på at jeg kommer til å gå opp 10 kilo fordi jeg har sluttet og røyke. Jeg må ha noe i kjeften hele tiden, og jeg spiser til og med det jeg ikke liker. Det er faktisk det eneste negative med å slutte og røyke syntes jeg, at man går opp i vekt. Nå tenkte jeg at jeg skulle rigge meg til i sofaen med dyne og se på sonen og spise mat! .. og kanskje etterhvert sove :')

-Janne