mandag 9. november 2009

Venner igjen

jeg må si jeg har hatt en morsom dag. Jeg har vært med Sandra i dag. Og siden vi har vært uvenner i over et halvt år, ble vi endelig ordentlig venner igjen i dag! og vi har møtt veldig rare blikk mens vi var på dokka x) Alle glodde skikkelig! Og det var mange som syntes det var på tide at jeg og hun ble venner igjen. Og det syns jeg og, egentlig. Skulle egentlig tro at vi ikke hadde vært uvenner, siden vi oppførte oss som om vi hadde vært venner hele tiden. f.eks så var det sånn før at hun ble med meg hjem nesten hver dag, og da var det rett inn på kjøkkenet og lagde oss brødskiver med nugatti og slang oss på sofaen og så på tv. Og det skjedde i dag også :')

Nå har jeg nettopp dusjet, hatt på meg annsiktmaske og lakkert negler! det var digg. og nå er det Irene Huss. Elsker det programmet :'D hehe, i morgen skal mamma ha en alvorsprat med meg, Julie & Thomas. Lurer fælt på hva det er.. hmm


Gammelt bilde av oss!:o



-Janne