lørdag 28. november 2009

^^

Mats har sovet over i dag:) Vi hadde kjøpt en del drikke, men vi gadd ikke å drikke så mye. så vi sparer det til neste helg;) Vi spilte 3 runder med Mario kart da. Det var mamma og meg mot Mats og Erland, og gjett hvem som knuste hvem! jo det var jeg og mamma :D så det ble 3-0. Og så så vi på rush our 2, også sovna Mats x) jeg fikk ikke sove med en gang, så jeg så ferdig filmen, og så på scary movie 2. Så sovnet jeg ogsåå.. Det var faktisk Thomas som vekte oss i dag. Han lurte på om jeg skulle bli med til Gjøvik.. men det var fortsatt litt tidlig for meg og stå opp akkurat da. Klokken var vel rundt elleve. Nå har Mats tatt bussen hjem, og jeg har fått låne taxi 4 av han så tenker jeg skal se på den nå:) Og jeg skal faktisk være hjemme i kveld. Mamma og Erland skal bort, så jeg og Thomas blir alene. Jeg skal spise masse godteri og sitte klistra foran tv'n. nom nom. Også har Julie bursdag i morgeeeeeeeen! hun blir 16 år:D Jeg har enda ikke kjøpt noe gave, siden jeg må til Gjøvik for å få kjøpt, så enten får hun den på mandag eller så må jeg kjøpe noe på Dokka, som jeg har lite lyst til.

hihi, jeg pleier ALLTID og være donkey kong<3 Jeg pleier og være han i alle spill der han er med. I mario smash, mario party og mariokart, og jeg vinner alltid over alle! Spesielt Thomas:D:D

-Janne