onsdag 25. november 2009

Trøtting..

jeg er såå trøtt nå! Jeg gjesper og tårene renner og alt som er i tankene mine er å sove. Bare lage seg digg mat og legge seg under dynen og se på kongen av queens. Det hadde vært så utrolig godt nå:) men heldigvis har jeg 2 fritimer snart, så da drar jeg hjem og sover! Er litt rart at jeg er så trøtt og da, siden jeg la meg klokken halv 1 år går :D Det var så godt og sovne tidlig<3 Eller.. tidlig og tidlig. Er kanskje ikke så tidlig, men veldig tidlig for meg! Så kanskje jeg klarer og snu døgnet igjen nå. Håper det! Er jo faktisk ikke så rart at jeg gjesper og sånt, siden vi tegner sommerfugler og slikt. Og det syns jeg er drit kjedelig. Så nå ser jeg frem til fritimer:D Oj. Nå er det under 1 måned til julaften!:o Tiden går fort. Jeg har ikke tenkt til å kjøpe noen julegaver i år, siden jeg er helt blakk. Kanskje bare kjøpe til de nærmeste.. Nå skal vi bli fotografert også skal vi sikkert tegne oss selv eller noe slikt. vet da pokker hva vi skal gjøre jeg.. Så Bye Bye :)