tirsdag 10. november 2009

Problemer med søvn!

Nå har jeg to fritimer, Og jeg har egentlig ikke lader til pc'n min, så jeg benyttet annledningen til å lade den med en annens lader:) Og det jeg har gjort de to første timene var bare å hekle. Hekle i 2 timer er litt for drøyt.. SÅ etter storefri får vi kake av læreren, siden det er så mange som har hatt bursdag i høst eller noe sånt :p nam<3 Også har Julie og Thomas vært sammen i 1 måned nå. Gratulerer til dere<3 Men nå skal jeg sove litt har jeg tenkt, siden jeg fikk ikke sovet noe i natt! Jeg har faktisk innsett at jeg har store søvnproblemer! Har enda ikke snudd døgnrytma mi etter sommerferien, og det er ikke vanlig at man sovner klokken 4 hver natt når det er skole dagen etter. Og i natt fikk jeg ikke sove i det hele tatt, så jeg er temmelig trøtt. Natta til meg :D

-Janne