onsdag 16. desember 2009

Dokka med Juliane :')

Dette har egentlig vært en skikkelig dritt dag!! humøret mitt har ikke vært helt på topp i dag, men det snudde seg fort da jeg fikk møte Juliane på Dokka. Jeg har det så utrolig morsomt med hun :D Vi dreiv og fantaserte om åssen verden hadde blitt hvis vi kunne fått styrt den osv, også begynte vi og prate på penger. Om for eksempel hvis hun hadde vunnet 500 000 kr og hva det første hun hadde brukt det på da. også sjekka vi horoskopet vårt og på meg så stod det ''penger vokser ikke på trær, selv om du skulle ønske det''. det var litt sånn.. små skummelt, egentlig. Så i morgen skal vi kjøpe oss flakslodd også vinne masse pengerrr :D Det ser jeg veldig frem til, siden jeg trenger mer penger til julegaver også har jeg lyst til å dra til syden. hihi, jeg og Juliane er optimistiske^^ I morgen begynner jeg ikke før 12.15 så da skal jeg på CC og handle julegave også møte Mats :D

:D