onsdag 13. januar 2010

Trøtting

jeg er så inmari trøtt nå. Jeg var oppe i hele natt med Thomas, siden vi spilte millionær og poker. Tror vi gikk og la oss ved 5 tida, men så sovna jeg ikke før klokken 6.30.. Så jeg fikk sovet en 1 time i natt. Det som er bra i dag er at jeg slutter tidlig. Og kan derfor dra hjem og sove. Og jeg GIKK til skolen i dag, siden jeg forsov meg litt, Så blir digg og bli kjørt hjem etterpå. I går ble jeg med Julie hjem etter skolen, og fikk sjokoladefundant eller hva det nå heter og is. Det var kjempe godt! Stjelte et bilde fra bloggen hennes som jeg ville legge ut her. Jeg har nesten ingen bilder på bloggen. Var en del på begynnelsen men så bare glemmer jeg det for hvert innlegg. JO! jeg har oppdaga en kul på halsen min.. Også er jeg litt redd, så skal bestille legetime. Men nå oppdaga jeg enda en!! fant en bak i nakken også. lurer på hva det er..

Tnåå, se så søt hun er :')
Nå skal jeg jobbe igjen. Driver med sånn mønster ting. Også har jeg forresten gått 3 dager uten røyk nå.