mandag 11. januar 2010

helgen er over og jeg er klar for å slutte å røyke.

Idag er det slutt på røyken. Og jeg gleder meg egentlig til og komme i gang! jeg er lei av og bruke penger på shit også er det jævlig kaldt ute. Det er egentlig de 2 grunnene til at jeg skal slutte. Denne helgen har vært bra! Julie sov over fra fredag til lørdag. Vi spilte trivial pursuit, der hvor jeg var på lag med mamma og Erland, også var det Julie, Thomas og Kim. Men vi vant selvfølgelig :) Fordi jeg er best. vi spiste masse godteri og jeg og Julie knuste Erland og Thomas i mariokart som vanlig.. Begynner og bli en vane. Nå må jeg sove på rommet til Thomas siden det er så kaldt på rommet mitt :( jeg har soverom i kjelleren, og der er det veldig kaldt om vinteren! men i dag har Erland fått satt opp en ovn til der^^ så i morgen kan jeg kanskje få sove på mitt rom. Klokken er 03.00 nå, og jeg driver og knuser Kim og Thomas i poker. også er det bare 7 timer til jeg skal stå opp. Begynner sent i morgen <3 Nå går jeg snart tom for strøm på pc'n så jeg slår av pc'n nå, også skal jeg se på kongen av queens. Ønsk meg lykke til med å slutte og røyke!:)