tirsdag 9. mars 2010

Det er virkelig ikke min dag i dag

Denne dagen har vært grusom! og ikke veit jeg helt hvorfor egentlig, men jeg er bare sur. Når jeg sto opp i dag skulle jeg gre håret mitt, og det ble sånn SKIKKELIG elektrisk. Og jeg klikka fullstendig på børsten og håret mitt! Fint det ikke lå en saks i nærheten ellers hadde jeg hatt ''fint'' hår. Neida :p Jeg hadde bare to timer med skole idag (digg!) så jeg gikk hjem også la jeg meg. Så ble jeg vekt av mamma, og da måtte jeg gå tur med hundene. Og de er ikke flinke til å gå tur, så jeg har blemmer på henda etter draing av bånd. Også kom det en gutt gåendes forbi, og dem bjeffa og klikka helt. Jeg ble så flau :( HEH, også begynner pc'n min og monge seg, så jeg får ikke hatt på cam, og plutselig får den blå skjerm.. men det kan jeg egentlig klandre meg selv for, siden jeg har pc'n rett på dyna, og da blir den så varm :(
Slenger med bilder fra de ulydige beagleguttene.

Aggresive sa du?