onsdag 10. mars 2010

Gratulerer med 5 mnd, kjære bror og bestevenn :D

Først vil jeg bare gratulere Thomas og Julie med 5 mnd! Syns det har gått alt for fort :o Det er ikke lenge siden det var 4 mnd liksom. Herrgud. Så snart blir det vel et halv år :) Jeg er glad for at dem har funnet hverandre, siden det passer så bra for meg egentlig. Thomas er broren min og en veldig god venn, og Julie er bestevenninna mi:) Og vi tre går veldig bra sammen. Så få håpe dere holder sammen livet ut^^ Dagen min i dag har vært helt grei! Jeg hadde fritimer i dag så jeg skulle til å gå hjem å spise. men så møtte jeg på ei gammel venninne og prata med hu, også gikk vi tur med noen andre på museet ;p uu så spennende-.-
Og jeg kan nesten ikke vente til lørdag! Da skal jeg nemlig til frisøren og klippe og farge håret mitt. Vet ikke helt åssen jeg skal ha det enda, men jeg skal hvertfall ha bort den stygge blonde fargen min, og ta det slitte på håret :) Håper det blir vellykket, siden jeg skal på en bursdagsfest senere på lørdagen, og da er det jo viktig og være litt fin ;)
Nå skal jeg jobbe med skoleoppgaver og lese til prøve:) Talas.

-Janne