søndag 14. mars 2010

Glatte sko på fest - ikke bra :(

Jeg har så jævlig mange blåmerker nå at det gjør vondt å gå! Jeg fikk låne sko av Mari, siden jeg hadde glemt mine hjemme. Og de var virkelig glatte. Jeg sklei hele tiden, og jeg tryna absolutt hele tiden. og jeg datt tre ganger på rappen når jeg kom dit og skulle inn. Det var flaut :( Så rompa og låra mine ser ikke helt bra ut i dag nei. Jeg har forresten blitt mørk!:o Og det ble bra nok. Ble kjempe fornøyd egentlig, siden jeg er så lei av å ha blondt falskt hår. Så det var godt, men samtidig savner jeg det. Når jeg ser andre jenter med langt blondt hår vil jeg og ha det :( Menmen. Bleiker det nok igjen til sommern ;) Men jeg hadde en kjempe bra dag i går hvis vi ser bortifra Bergegarda. Først frisøren og forandre håret litt, og så Gjøvik tur med Thomas og Julie, og så en liten jentevors hos Mari søta^^ Også ble jeg litt overrasket over meg selv igår. Jeg røyka ikke :) Litt stolt!


Meg og Mari :)