tirsdag 29. juni 2010

WAKA WAKA

Jeg fikk den verste kommentaren i dag, som jeg ble dypt såret over å høre! haha, Siw bare ''Ja du har blitt bleikere siden sist''.. -.- Så det betyr bare en ting. Her må det soles! Men akkurat nå er det regn og full storm, så blir lite av det i dag.. I morgen og i helgen er det spådd knall vær. Så det blir bra.. Har konkurranse med en del folk, sånn 'hvem er brunest innen sommerferien er slutt' og den MÅ jeg vinne. Men er jo ganske brun, så er godt på vei!

Over til noe helt annet. Så kommer denne ferien til å bli livets kjedeligste ferie. Men som kanskje er litt min skyld og. Oppe om natta og sover om dagen.. setter alarmen på klokken 10.00 for å se om det er sol, og hvis det er overskyet så bare legger jeg meg til å sove igjen..
wuhuu, nå er det BARE 68 dager igjen til jeg er i Poros. :(:(:(:( LENGE TIL!..

også har jeg fått totalt dilla på en sang. VM SANG. men drit fin..<3
shakira-waka waka