tirsdag 29. juni 2010

Random

hm, lurer på om jeg skal være med mamma og Erland på hytta i helga. Hadde vært godt å komme seg litt unna Dokka, men samtidig er det godt å ha huset for seg selv også. Så har et stort dilemma her :p Har også planlagt å grille + drikke + filmkveld med søte folk. Tenkte å se The Grudge 3! herregud, gruer meg allerede. Jeg ELSKER skrekkfilmer, men blir livredd av de. Den verste filmen jeg vet om er the ring filmene. Etter jeg så de, så må jeg alltid ha på tv'n om nettene siden jeg er så redd for at den skrur seg på. Jeg må ha dolokket nede når jeg skal være på badet. Selv om jeg vet at det bare er film og skuespill.. så vet egentlig ikke hvorfor jeg gjør det. Men sånn har det blitt! Og tror jeg er den eneste i verden som liker å se skrekkfilm alene! For da blir jeg mer redd. Elsker å være redd når det gjelder filmer.. Men er jo enda morsommere å være fler og se på folks reaksjoner. Særlig når det kommer til gutter som skriker som jenter...
Nå har jeg Fredrik her, og han spiller bilspill mens jeg hører på musikk på full guffe og ser på gamle bilder. Når han kom så bare '' herregud det rister i hele huset jo'' hoho. Elsker høy musikk.
Ha en fin tirsdag ;)


Kom over et bildet i sta som ble tatt for 2 år siden, og knakk sammen av latter.
Sandra prøvde å lære med å sjele, og dette ble resultatet.
hei dobbelt hake og bolletryne.


8 klasse.. Sandra sitter på hodet mitt. Godt!!!



Bryllpet til mamma og Erland.
Dænsing ama haha